Helpdeskweb.nl Forum
Familie afleveringen van VTM - Afdrukversie

+- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum)
+-- Forum: Online (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Online Algemeen (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=30)
+--- Topic: Familie afleveringen van VTM (/showthread.php?tid=2715)

Familie afleveringen van VTM - DanielLebbing - 29 August 2019

Hallo allemaal, 
Een vraagje in het algemeen. 
Is er iemand op dit forum die naar 'Familie' kijkt op VTM of via de site & toevallig destijds de afleveringen van deze soap heeft gedownload toen er nog géén DRM opstond? Ik ben namelijk op zoek naar de uitzendingen hiervan... Alvast bedankt!

Gelieve mij dan te contacteren op Facebook, Instagram of Twitter via Daniël Lebbing.

RE: Familie afleveringen van VTM - Lise - 04 September 2019

(29 August 2019, 21:05)DanielLebbing schreef: Hallo allemaal, 
Een vraagje in het algemeen. 
Is er iemand op dit forum die naar 'Familie' kijkt op VTM of via de site & toevallig destijds de afleveringen van deze soap heeft gedownload toen er nog géén DRM opstond? Ik ben namelijk op zoek naar de uitzendingen hiervan... Alvast bedankt!

Gelieve mij dan te contacteren op Facebook, Instagram of Twitter via Daniël Lebbing.
Heb je er al doorgestuurd gekregen?

RE: Familie afleveringen van VTM - DanielLebbing - 04 September 2019

(04 September 2019, 9:15)Lise schreef: Heb je er al doorgestuurd gekregen?
Nee jammer geoeg niet...

RE: Familie afleveringen van VTM - YssDiamond - 10 September 2019

(04 September 2019, 17:22)DanielLebbing schreef: Nee jammer geoeg niet...

RE: Familie afleveringen van VTM - DanielLebbing - 10 September 2019

(10 September 2019, 21:19)YssDiamond schreef: Ik heb wel wat liggen. welke afleveringen of seizoenen zoek je juist. ?
Ohh nice! Smilie Awel, ik zou graag seizoen 3 tot seizoen 23 (5161) willen hebben... Bezit je hier iets van? :-D

RE: Familie afleveringen van VTM - YssDiamond - 10 September 2019

(10 September 2019, 21:29)DanielLebbing schreef: Ohh nice! Smilie Awel, ik zou graag seizoen 3 tot seizoen 23 (5161) willen hebben... Bezit je hier iets van? :-D
Ik heb wat van seizoen 1 21 27 wat dvd's enzovoort. maar hier gaat veel tijd in kruipen. zal sowieso weken duren en daar heb ik niet echt zin in.

(10 September 2019, 21:45)YssDiamond schreef: Ik heb wat van seizoen 1 21 27 wat dvd's enzovoort. maar hier gaat veel tijd in kruipen. en weet niet of ik daar zin in heb.
De afleveringen van seizoen 21 & 27 mag je me sturen als je dat wil doen... :-) En wat voor dvd's heb je zoal waar 'Familie' opstaat?
Ik ben bereid voor een wederdienst!

(10 September 2019, 21:45)YssDiamond schreef: Ik heb wat van seizoen 1 21 27 wat dvd's enzovoort. maar hier gaat veel tijd in kruipen. zal sowieso weken duren en daar heb ik niet echt zin in.
Hmm.. dus ik kan uit dit bericht van je concluderen dat je me niet wil of kan helpen? Wel erg spijtig, zeker omdat je éérst zei wel wat te liggen hebben...

(10 September 2019, 21:52)DanielLebbing schreef: Hmm.. dus ik kan uit dit bericht van je concluderen dat je me niet wil of kan helpen? Wel erg spijtig, zeker omdat je éérst zei wel wat te liggen hebben...
Jammer!