v2.9.0.4 Elke download 'mislukt' direct - Afdrukversie +- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum) +-- Forum: GemistDownloader v2.x en v3.x (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=38) +--- Forum: GemistDownloader (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39) +--- Topic: v2.9.0.4 Elke download 'mislukt' direct (/showthread.php?tid=2327) |
Elke download 'mislukt' direct - danaresh - 10 May 2018 Hallo iedereen. Mijn GemistDownloader werkt ineens niet meer. Ik woon in Belgie, en heb altijd alles kunnen downloaden zonder problemen. (RTL, SBS6, Net5,...) Nu sinds gisteren doet hij niks meer. Ik krijg steeds de melding "Mislukt" Iemand die mij kan helpen aub. Bedankt Grt Natascha RE: werkt ineens niet meer - Webmaster - 13 May 2018 Kun je controleren of je firewall zowel GemistDownloader.exe als ffmpeg.exe toegang tot het internet geeft? Als dat het geval is, kun je een logboek posten? |