Helpdeskweb.nl Forum
v2.9.0.4 Elke download 'mislukt' direct - Afdrukversie

+- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum)
+-- Forum: GemistDownloader v2.x en v3.x (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=38)
+--- Forum: GemistDownloader (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39)
+--- Topic: v2.9.0.4 Elke download 'mislukt' direct (/showthread.php?tid=2327)



Elke download 'mislukt' direct - danaresh - 10 May 2018

Hallo iedereen.

Mijn GemistDownloader werkt ineens niet meer.
Ik woon in Belgie, en heb altijd alles kunnen downloaden zonder problemen. (RTL, SBS6, Net5,...)
Nu sinds gisteren doet hij niks meer. Ik krijg steeds de melding "Mislukt"

Iemand die mij kan helpen aub.

Bedankt
Grt
Natascha


RE: werkt ineens niet meer - Webmaster - 13 May 2018

Kun je controleren of je firewall zowel GemistDownloader.exe als ffmpeg.exe toegang tot het internet geeft? Als dat het geval is, kun je een logboek posten?