v2.8.1.20 "Download mislukt; onbekende fout opgetreden" - Afdrukversie +- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum) +-- Forum: GemistDownloader v2.x en v3.x (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=38) +--- Forum: GemistDownloader (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39) +--- Topic: v2.8.1.20 "Download mislukt; onbekende fout opgetreden" (/showthread.php?tid=1709) Pagina's:
1
2
|
"Download mislukt; onbekende fout opgetreden" - danaresh - 09 January 2016 hallo Ik kan sinds gisteren ineens niets meer downloaden. Ik heb eerst geprobeerd om de laatste versie te downloaden maar dit lost het probleem ook niet op. Ik krijg steeds de volgende melding: Download mislukt; onbekende fout opgetreden. groetjes en alvast bedankt Natascha RE: niet kunnen downloaden - Webmaster - 09 January 2016 Om welke link gaat het? Kun je een logboek aanmaken en hier posten? RE: niet kunnen downloaden - danaresh - 09 January 2016 Hallo Dit zijn enkele linken http://www.rtlxl.nl/#!/the-voice-of-holland-234425/fa9ce489-bc5a-34ef-9424-00a0c0379fc4 http://www.rtlxl.nl/#!/undercover-boss-usa-227207/a32f4cc5-75dd-38a2-96d8-f247f2872fd4 http://www.rtlxl.nl/#!/marco-borsato-25-jaar-is-meer-dan-ik-alleen-340748/6fbbee82-ab38-32d7-9c94-2a98f3962154 Deze links ben ik al een aantal weken aan het downloaden zonder probleem, nu lukt het opeens niet meer PS: bedankt voor je snelle reactie Groetjes Natascha (09 January 2016, 13:40)Webmaster schreef: Om welke link gaat het? RE: niet kunnen downloaden - Webmaster - 09 January 2016 Kun je een logboek aanmaken en hier posten? Zelf kan ik de genoemde uitzendingen zonder problemen binnenhalen. RE: niet kunnen downloaden - danaresh - 09 January 2016 Ik hoop dat ik het logboek goed heb gedaan: Code: Start (IC1pICJodHRwOi8vbWFuaWZlc3QudXMucnRsLm5sLzEwL3YxNjYvYWVzL2FkYXB0aXZlL2NvbXBvbmVudHMvdmlkZW9yZWNvcmRlci8zNC8zNDA3NDgvMzQwNzQ5LzZmYmJlZTgyLWFiMzgtMzJkNy05Yzk0LTJhOThmMzk2MjE1NC5zc20vNmZiYmVlODItYWIzOC0zMmQ3LTljOTQtMmE5OGYzOTYyMTU0LmlzbS82ZmJiZWU4Mi1hYjM4LTMyZDctOWM5NC0yYTk4ZjM5NjIxNTQtYXVkaW89MTI4MDAwLXZpZGVvPTI1MjIwMDAubTN1OCIgIC12Y29kZWMgbXBlZzQgLXZ0YWcgWFZJRCAtZmxhZ3MgK212NCAtZiBhdmkgLWFjb2RlYyBsaWJtcDNsYW1lIC15IC1hYyAyIC10aHJlYWRzIDAgLXE6YSAwIC1xOnYgMSAtciAyNSAtbWV0YWRhdGEgZW5jb2RlZF9ieT0iR2VtaXN0RG93bmxvYWRlciAyLjguMS4yMCIgLW1ldGFkYXRhIHRpdGxlPSJNYXJjbyBCb3JzYXRvIDI1IEphYXI6IElzIE1lZXIgRGFuIElrIEFsbGVlbiA/IEFmbC4gNSIgLW1ldGFkYXRhIGNvbW1lbnQ9IkluIGRlemUgYWZsZXZlcmluZyBzdGFhdCBkZSBvb3JzcHJvbmcgZW4gdWl0dm9lcmluZyB2YW4gJ1N5bXBob25pY2EgaW4gUm9zc28nLCBoZXQgcHJvamVjdCAnV2l0IExpY2h0JyBlbiBoZXQgZmFpbGxpc3NlbWVudCB2YW4gVGhlIEVudGVydGFpbm1lbnQgR3JvdXAgY2VudHJhYWwuIiAtbWV0YWRhdGEgY29weXJpZ2h0PSIoYykgUlRMNCwgMjAxNiIgLW1ldGFkYXRhIGF1dGhvcj0iUlRMNCIgIko6XGZpbG1zXFJUTCBQcm9ncmFtbWFzXG1hcmNvIGJvcnNhdG8gMjUgamFhclxNYXJjbyBCb3JzYXRvIDI1IEphYXI7IElzIE1lZXIgRGFuIElrIEFsbGVlbiAtIEFmbCA1IFsyMDE2MDEwOF0uYXZpIg) groetes natascha (09 January 2016, 14:37)Webmaster schreef: Kun je een logboek aanmaken en hier posten? Zelf kan ik de genoemde uitzendingen zonder problemen binnenhalen. RE: "Download mislukt; onbekende fout opgetreden" - Webmaster - 09 January 2016 Kun je controleren of je firewall/anti-virus het proces FFmpeg.exe wel toegang geeft tot het internet? RE: "Download mislukt; onbekende fout opgetreden" - danaresh - 09 January 2016 Ja die heeft toegang (09 January 2016, 15:10)Webmaster schreef: Kun je controleren of je firewall/anti-virus het proces FFmpeg.exe wel toegang geeft tot het internet? RE: "Download mislukt; onbekende fout opgetreden" - danaresh - 10 January 2016 de antivirus geeft toegang (09 January 2016, 15:32)danaresh schreef: Ja die heeft toegang RE: "Download mislukt; onbekende fout opgetreden" - danaresh - 10 January 2016 Ik heb de oude versie nu verwijderd en een nieuwe gedownload en geinstalleerd. Dit geeft ook geen oplossing, nu krijg ik de volgende tekst te zien. "DOWNLOAD MISLUKT" Het logboek geeft het volgende weer: Code: Start (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) RE: "Download mislukt; onbekende fout opgetreden" - Webmaster - 10 January 2016 Ik kan je sowieso aanraden gebruik te maken van de laatste bètaversie. Probeer daar bij instellingen te kiezen voor 'Forceer progressive videos', en probeer dan opnieuw. Selecteer ook bij voorkeur 'zonder converteren'. Mocht dit weer problemen opleveren, maak dan een log aan. |