Helpdeskweb.nl Forum
[v2.8.0.8] Geen verbinding met server - Afdrukversie

+- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum)
+-- Forum: GemistDownloader v2.x en v3.x (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=38)
+--- Forum: GemistDownloader (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39)
+--- Topic: [v2.8.0.8] Geen verbinding met server (/showthread.php?tid=1199)



Geen verbinding met server - john-hdw - 25 June 2013

Gisterenavond deed GemistDownloader het niet met de foutmelding "kan geen verbinding krijgen met de server". De "uitzending gemist" site was echter gewoon in de lucht, wel was helpdeskweb.nl niet bereikbaar. Mogelijk checkt GemDwnldr bij het opstarten de helpdeskweb.nl site. Waarschijnlijk om te kijken of er een update is. Als GemDwnldr niet werkte alleen omdat helpdeskweb niet bereikbaar was, zou ik dat jammer vinden. Als dat inderdaad zo is, zou je het tool dan toch kunnen laten doorstarten als helpdeskweb uit de lucht is.

p.s. SiteAdvisor van McAfee geeft helpdeskweb d.m.v. een rood waarschuwings-icoon rechts onderaan in mijn browser als gevaarlijk aan. Als je op dat icoon drukt krijg je de bijgesloten melding van mcafee. Mogelijk zou je hier via https://www.siteadvisor.com/analysis/recommendchanges/?url=http%3A//forum.helpdeskweb.nl/newthread.php%3Ffid%3D39 wat aan kunnen doen. Het schrikt misschien potentiële gebruikers af.
.


RE: Geen verbinding met server - Webmaster - 25 June 2013

(25 June 2013, 18:30)john-hdw schreef: Gisterenavond deed GemistDownloader het niet met de foutmelding "kan geen verbinding krijgen met de server". De "uitzending gemist" site was echter gewoon in de lucht, wel was helpdeskweb.nl niet bereikbaar. Mogelijk checkt GemDwnldr bij het opstarten de helpdeskweb.nl site. Waarschijnlijk om te kijken of er een update is. Als GemDwnldr niet werkte alleen omdat helpdeskweb niet bereikbaar was, zou ik dat jammer vinden. Als dat inderdaad zo is, zou je het tool dan toch kunnen laten doorstarten als helpdeskweb uit de lucht is.
De servers van HelpdeskWeb.nl zijn echt nodig om de applicatie gebruiken, omdat die meehelpen met het 'vinden' van de videolinks. Als de site plat ligt, ligt GemistDownloader dat dus helaas ook.
(25 June 2013, 18:30)john-hdw schreef: p.s. SiteAdvisor van McAfee geeft helpdeskweb d.m.v. een rood waarschuwings-icoon rechts onderaan in mijn browser als gevaarlijk aan. Als je op dat icoon drukt krijg je de bijgesloten melding van mcafee. Mogelijk zou je hier via https://www.siteadvisor.com/analysis/recommendchanges/?url=http%3A//forum.helpdeskweb.nl/newthread.php%3Ffid%3D39 wat aan kunnen doen. Het schrikt misschien potentiële gebruikers af.
Dank voor het melden, ik ga er naar kijken.


RE: Geen verbinding met server - Thimo - 30 October 2013

Ik krijg dezelfde melding maar dan bij versie 2.8.1.4.:(
Ik heb de foutmelding in de bijlage [attachment=46] bijgevoegd.


RE: Geen verbinding met server - Thimo - 30 October 2013

(30 October 2013, 13:23)Thimo schreef: Ik krijg dezelfde melding maar dan bij versie 2.8.1.4.:(
Ik heb de foutmelding in de bijlage bijgevoegd.

Is bij een aantal you tube video's maar niet bij allemaal.


RE: Geen verbinding met server - Webmaster - 30 October 2013

(30 October 2013, 17:01)Thimo schreef:
(30 October 2013, 13:23)Thimo schreef: Ik krijg dezelfde melding maar dan bij versie 2.8.1.4.:(
Ik heb de foutmelding in de bijlage bijgevoegd.

Is bij een aantal you tube video's maar niet bij allemaal.
Kun je een aantal links geven bij welke dit voorkomt?


RE: Geen verbinding met server - Thimo - 30 October 2013

(30 October 2013, 17:02)Webmaster schreef:
(30 October 2013, 17:01)Thimo schreef:
(30 October 2013, 13:23)Thimo schreef: Ik krijg dezelfde melding maar dan bij versie 2.8.1.4.:(
Ik heb de foutmelding in de bijlage bijgevoegd.

Is bij een aantal you tube video's maar niet bij allemaal.
Kun je een aantal links geven bij welke dit voorkomt?

Bijvoorbeeld deze:

http://www.youtube.com/watch?v=g1j1qwQQ8-Q

http://www.youtube.com/watch?v=rZB5LnNC-e0