v2.9.0.6 Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden - Afdrukversie +- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum) +-- Forum: GemistDownloader v2.x en v3.x (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=38) +--- Forum: GemistDownloader (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39) +--- Topic: v2.9.0.6 Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden (/showthread.php?tid=2371) |
RE: Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden - Webmaster - 23 September 2018 Als ik de links van afleveringen 3,5.6,7,8 open, staat er 'huur deze video' - het lijkt er op dat deze dus als betaalde video staan geregistreerd, en die kan GemistDownloader niet downloaden. RE: Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden - mikeooo - 23 September 2018 (23 September 2018, 14:31)Webmaster schreef: Als ik de links van afleveringen 3,5.6,7,8 open, staat er 'huur deze video' - het lijkt er op dat deze dus als betaalde video staan geregistreerd, en die kan GemistDownloader niet downloaden. Dank voor je snelle reactie. Vreemd ik zie die melding nergens staan en afleveringen spelen ook gewoon zonder problemen af zonder een melding. RE: Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden - penthe - 23 September 2018 (23 September 2018, 14:33)mikeooo schreef: Dank voor je snelle reactie. Vreemd ik zie die melding nergens staan en afleveringen spelen ook gewoon zonder problemen af zonder een melding. Kijk je toevallig betaald? Dan kun je alles zien maar toch niet het betaalde content downloaden. RE: Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden - mikeooo - 23 September 2018 (23 September 2018, 18:39)penthe schreef: Kijk je toevallig betaald? Dan kun je alles zien maar toch niet het betaalde content downloaden. Nee hoor geen abbo van. Uitgelogd of ingelogd maakt niets uit. Kan alle afleveringen afspelen met reclames vooraf. Wat mij opvalt is dat bv aflevering 3 2x een orange blokje in de tijdlijn heeft, zal ook reclame zijn vermoed ik. De eerste 2 hebben dit niet. Of het daarop fout gaat of dat het bij kijk gewoon een rommeltje is geen idee maar hoop de eerst paar afleveringen toch binnen te kunnen krijgen. Vorige jaar ook zo gedaan en dat werkte toen prima. Dacht na de vakantie ga ik weer doen en tja das dan minder dat het hiet lukt. Overige neem ik wel weer op maar de eerste dus gemist helaas. RE: Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden - penthe - 23 September 2018 (23 September 2018, 19:27)mikeooo schreef: Nee hoor geen abbo van. Uitgelogd of ingelogd maakt niets uit. Kan alle afleveringen afspelen met reclames vooraf. Wat mij opvalt is dat bv aflevering 3 2x een orange blokje in de tijdlijn heeft, zal ook reclame zijn vermoed ik. De eerste 2 hebben dit niet. Of het daarop fout gaat of dat het bij kijk gewoon een rommeltje is geen idee maar hoop de eerst paar afleveringen toch binnen te kunnen krijgen. Vorige jaar ook zo gedaan en dat werkte toen prima. Er zijn andere opties beschikbaar om te downloaden enkel mogen die hier op de website niet vermeld worden, dus kan ik je hier helaas niet verder bij helpen. RE: Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden - mikeooo - 24 September 2018 (23 September 2018, 19:44)penthe schreef: Er zijn andere opties beschikbaar om te downloaden enkel mogen die hier op de website niet vermeld worden, dus kan ik je hier helaas niet verder bij helpen. Ja maakt mij nieuwsgierig maar kan je geen bericht sturen, geen rechten voor. RE: Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden - shadi1989 - 27 November 2018 (23 September 2018, 14:31)Webmaster schreef: Als ik de links van afleveringen 3,5.6,7,8 open, staat er 'huur deze video' - het lijkt er op dat deze dus als betaalde video staan geregistreerd, en die kan GemistDownloader niet downloaden. Lijkt erop alsof geen enkele Masterchef Australie gedownload kan worden. Geven allemaal "Download mislukt; onbekende fout opgetreden" bij mij. RE: Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden - shadi1989 - 28 November 2018 https://www.kijk.nl/net5/masterchefaustralie/videos/hBJenem8UF4/masterchef-australi Is niet te downloaden met 2.9.07 op Windows en op Mac. Beide zelfde foutmelding "Download mislukt; onbekende fout opgetreden" RE: Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden - Loner - 04 January 2019 Ik heb (Steenrijk, straatarm) altijd zonder problemen kunnen downloaden, maar deze heeft er geen zin in: https://www.kijk.nl/sbs6/steenrijkstraatarm/videos/Ih05bOOxDi7/dit-krijgen-we-nooit-op Melding: "Download mislukt; onbekende fout opgetreden" Kan de aflevering wel gewoon online bekijken. Enkele andere video's geprobeerd en die downloaden wel: Piet's weer / Leathel weapon. Wat kan het probleem zijn? GemistDownloader v2908, Win10 Home v1803 build 7134.472 update 10/01/19: Krijg nu de melding 'Er is geen video op deze pagina gevonden'. (geldt voor de aflevering van 02 én 09 januari, die op de website gewoon af te spelen zijn) RE: Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden - kanefan1984 - 11 January 2019 Ik heb hetzelfde, ook sinds eigenlijk deze week valt er niks meer te downloaden van kijk.nl. Elk programma dat ik probeer krijg ik te zien er is geen video op deze pagina gevonden terwijl ik net ook net als andere mensen hier nooit last heb gehad met downloads van kijk.nl Hoop dat dit natuurlijk op te lossen is, mochten er nog vragen zijn om het probleem te kunnen helpen oplossen hoor ik het graag! |