v3.0.0.3 RTLXL: Het pad heeft een ongeldige indeling - Afdrukversie +- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum) +-- Forum: GemistDownloader v2.x en v3.x (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=38) +--- Forum: GemistDownloader (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39) +--- Topic: v3.0.0.3 RTLXL: Het pad heeft een ongeldige indeling (/showthread.php?tid=3231) |
RE: RTL XL - dixxon - 10 May 2023 Bij mij lukt het downloaden via de links in RTLXL ook niet meer. De vraag is: heeft RTL iets veranderd of is er iets fout op de achtergrond bij GemistDownloader? De URL van RTL lijkt hetzelfde formaat te hebben als voorheen. RE: RTL XL - Harry53 - 10 May 2023 Kan niets meer downloaden van RTL-XL. Het pad heeft een ongeldige indeling. RE: RTLXL: Het pad heeft een ongeldige indeling - Webmaster - 10 May 2023 Allen, ik heb zojuist een update doorgevoerd waardoor het probleem zich voor nu niet meer voor zou moeten doen. Dat gezegd hebbende, in de volgende versie van GemistDownloader zal je de gegevens van een werkend RTL-account moeten opgeven om te kunnen downloaden. RE: RTLXL: Het pad heeft een ongeldige indeling - leeuwin1959 - 10 May 2023 (10 May 2023, 14:06)Webmaster schreef: Allen, ik heb zojuist een update doorgevoerd waardoor het probleem zich voor nu niet meer voor zou moeten doen. Fantastisch het werkt weer! Ik was al bang dat RTL ook er de DRM op had gedaan, maar das dus gelukkkig niet zo. Bedankt. RE: RTLXL: Het pad heeft een ongeldige indeling - Webmaster - 10 May 2023 (10 May 2023, 14:13)leeuwin1959 schreef: Fantastisch het werkt weer! Ik was al bang dat RTL ook er de DRM op had gedaan, maar das dus gelukkkig niet zo. Bedankt. Nog niet inderdaad, hoewel gegeven alle berichtgeving die kans wel steeds groter wordt. RE: RTLXL: Het pad heeft een ongeldige indeling - sasa - 10 May 2023 (10 May 2023, 14:06)Webmaster schreef: Allen, ik heb zojuist een update doorgevoerd waardoor het probleem zich voor nu niet meer voor zou moeten doen. Bedankt voor de update! Ik kijk niet veel van rtl maar de slechtste chauffeur is toch wel favoriet want leedvermaak RE: RTLXL: Het pad heeft een ongeldige indeling - Harry53 - 10 May 2023 (10 May 2023, 14:06)Webmaster schreef: Allen, ik heb zojuist een update doorgevoerd waardoor het probleem zich voor nu niet meer voor zou moeten doen.Perfect man, het wekt weer; super! RE: GoPlay: 'Onbekende fout opgetreden' - jeansman501 - 15 May 2023 Bij downloaden van 'Het Perfecte Plaatje Op Reis' (RTL4) krijg ik steeds de melding: Er is iets mis gegaan tijdens het ophalen van de uitzending. Externe server heeft een fout geconstateerd (400) Ongeldige opdracht. Graag een uitleg, alvast dank RE: RTLXL: Het pad heeft een ongeldige indeling - Pedro1234 - 13 June 2023 Het probleem is weer terug Het pad heeft een ongeldige indeling RE: RTLXL: Het pad heeft een ongeldige indeling - leeuwin1959 - 13 June 2023 (13 June 2023, 19:42)Pedro1234 schreef: Het probleem is weer terug Het pad heeft een ongeldige indeling bij mij doet ie het gewoon |