v2.9.0.10 VRTNU: Zonder account - Afdrukversie +- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum) +-- Forum: GemistDownloader v2.x en v3.x (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=38) +--- Forum: GemistDownloader (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39) +--- Topic: v2.9.0.10 VRTNU: Zonder account (/showthread.php?tid=2923) Pagina's:
1
2
|
RE: VRTNU: Zonder account - Webmaster - 25 November 2020 (25 November 2020, 17:10)nancy schreef: Maar ben van Nederland ligt daar het probleem misschien? Dat kan inderdaad een probleem zijn, als telefoonverificatie is vereist en je beschikt niet over een geldig Belgisch telefoonnummer, zul je sommige uitzendingen niet kunnen downloaden. Als dat het geval is krijg je overigens een andere foutmelding. Heb je je VRTNU-accountgegevens die je in je browsergebruikt ook in GemistDownloader ingevuld? Klik op de menuknop rechtsbovenin, Instellingen, Accounts en volg de instructies. De foutmelding suggereert dat je emailadres/wachtwoord-combinatie niet klopt, dus probeer het wellicht opnieuw. GemistDownloader 2.9.0.13 VRTNU - micorleone - 26 November 2020 Ik heb net de nieuwste versie 2.9.0.13 gedownload om eindelijk opnieuw VRTNU te kunnen downloaden. En jawel, je kunt nu je inloggegevens die je nodig hebt om VRTNU te kunnen bekijken, ook invoeren als account. Maar bijna alles is met DRM geblokkeerd dus in de praktijk blijft het bijna nutteloos. Jammer. Is er geen mogelijkheid om daar rond te fietsen? RE: VRTNU: Zonder account - Burgerking - 26 November 2020 Hoe weet je dat het met DRM gecodeerd is? RE: VRTNU: Zonder account - micorleone - 27 November 2020 (26 November 2020, 19:08)Burgerking schreef: Hoe weet je dat het met DRM gecodeerd is? Omdat dit bij het kopiëren aangegeven wordt in GemistDownloader. Waar je normaal een voortschrijdende groene balk ziet wanneer je enkele items tegelijk wil downloaden, wordt dat direct rood met DRM als melding. En ook wanneer je maar één item downloadt, komt dezelfde melding in een andere vorm (zie bijlage). RE: VRTNU: Zonder account - nancy - 27 November 2020 Hehe het is eindelijk gelukt. Na mijn accounts verwijderd te hebben dacht opnieuw te kunnen aanmelden maar is 30 dagen in verwijdering. Nieuwe mail gemaakt en ingelogd met emailadres en niet met naam ben ik eindelijk ingelogt. Duurde even maar dan heb je ook wat. RE: VRTNU: Zonder account - wizzkaz - 28 November 2020 (25 November 2020, 15:36)Webmaster schreef: Voor de duidelijkheid, je hebt een geldig VRTNU-account nodig, welke je ook gebruikt om de uitzending via VRTNU.be te kijken. Ik heb de laatste versie van gemistdownloader, ben ingelogd op vrtnu, mijn vpn (Goose) staat op België, ik kan sommige programma's kijken op de site, maar downloaden lukt niet. De melding is: accountprobleem! RE: VRTNU: Zonder account - AmstelFM - 19 December 2020 Ik kom uit nl, en helaas zijn er wat series die hier niet te kijken/downloaden zijn... zou het mogelijk zijn een vlaams account van iemand te gebruiken? Mijn dank zou heel groot zijn RE: VRTNU: Zonder account - AmstelFM - 15 March 2021 Kent iemand dit probleem? Ik heb een geldig vrt-account, ik kan ook gewoon uitzendingen bekijken. Alleen als ik nu iets wil downloaden zet gemist downloader dat het telefoonnummer gevalideerd moet worden. Wat gaat hier mis? |