Helpdeskweb.nl Forum
Probleem met NPO.nl - Afdrukversie

+- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum)
+-- Forum: GemistDownloader v2.x en v3.x (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=38)
+--- Forum: GemistDownloader (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39)
+--- Topic: Probleem met NPO.nl (/showthread.php?tid=2009)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

RE: Probleem met NPO - vincie - 01 March 2017

ja welke dan ?

RE: Probleem met NPO - vincie - 01 March 2017

Sommigen zeggen dat het in versie 2.9.0.3 wel lukt (tenminste voor rtl). Misschien het proberen waard?

RE: Probleem met NPO - H. Kuiper - 01 March 2017

(01 March 2017, 12:00)vincie schreef: Sommigen zeggen dat het in versie 2.9.0.3 wel lukt (tenminste voor rtl). Misschien het proberen waard?

Niet voor NPO.

RE: Probleem met NPO - Webmaster - 01 March 2017

Deze fout wordt veroorzaakt door een verandering op de website van de NPO.
Hopelijk is er vanavond een oplossing. Zodra er nieuws is, plaats ik het in dit topic.

RE: Probleem met NPO - Hans C. - 01 March 2017

(01 March 2017, 13:34)Webmaster schreef: Deze fout wordt veroorzaakt door een verandering op de website van de NPO.
Hopelijk is er vanavond een oplossing. Zodra er nieuws is, plaats ik het in dit topic.

Dank voor de reactie, zou erg fijn zijn!

RE: Probleem met NPO - Diederik - 01 March 2017

(28 February 2017, 14:53)Franky schreef: Vanochtend twee uitzendingen succesvol gedownload, maar sindsdien gaat het mis. Logboek registratie staat aan, maar ik krijg geen logboek op de locatie waar het zou moeten staan...

Het probleem verloopt in twee fasen: de eerste keer kan ik een URL invoeren en na 'Verder' krijg ik de gegevens van de video te zien en kan ik de opslaglocatie opgeven. Als ik dan op 'start download' klik krijg ik een foutmelding. Als ik daarna op 'Nieuwe download'  klik en een URL (dezelfde of een andere) invoer, dan krijg ik gelijk bij 'Verder' dezelfde foutmelding. De foutmelding is:

Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van de juiste URL. Probeer later opnieuw.

bij GemistDownloader.ManualLinksSearch.FetchNpoServe...
id, String placceholderUrl, Downloader currentDownload,
Boolean showExceptions)

Zoals gezegd: er wordt geen logboek aangemaakt, dit is alles wat ik kan vinden.

F

Helaas ook vandaag hetzelfde probleem als eerder vermeld; ik kan geen programma's downloaden van NPO omdat aangegeven wordt dat de juiste URL niet te vinden is met de opmerking probeer het later. Het maakt niet uit welke browser ik gebruik. Wie weet een oplossing. NPO geeft aan dat zij het :( prob;leem niet (h)erkennen.

RE: Probleem met NPO - Boompje - 01 March 2017

(01 March 2017, 14:11)Diederik schreef: Helaas ook vandaag hetzelfde probleem als eerder vermeld; ik kan geen programma's downloaden van NPO omdat aangegeven wordt dat de juiste URL niet te vinden is met de opmerking probeer het later. Het maakt niet uit welke browser ik gebruik. Wie weet een oplossing. NPO geeft aan dat zij het :(  prob;leem niet (h)erkennen.
De streams spelen wel gewoon af Het downloaden hebben ze liever niet en gaan dat natuurlijk niet oplossen .

RE: [STORING] Probleem met NPO.nl - adonetubuntu - 01 March 2017

Op Ubuntu machine werkt het downloaden van NPO website  sinds eergisteren ook niet meer. Gebruik versie GTK 2.9.0.4.

RE: [STORING] Probleem met NPO.nl - Webmaster - 01 March 2017

Gebruikers van versie 2.9.0.4 zouden weer gebruik moeten kunnen maken van NPO.nl!
Gebruikers van oudere versies, graag upgraden naar de meest recente versie (download hier).

RE: [STORING] Probleem met NPO.nl - Boompje - 01 March 2017

(01 March 2017, 20:38)Webmaster schreef: Gebruikers van versie 2.9.0.4 zouden weer gebruik moeten kunnen maken van NPO.nl!
Gebruikers van oudere versies, graag upgraden naar de meest recente versie (download hier).
Werkt weer met opsporing verzocht ( doe ik altijd om je weet wel ) en andere ook .