v2.8.1.5 "GDfetch.dll kan niet worden gevonden" - Afdrukversie +- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum) +-- Forum: GemistDownloader v2.x en v3.x (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=38) +--- Forum: GemistDownloader (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39) +--- Topic: v2.8.1.5 "GDfetch.dll kan niet worden gevonden" (/showthread.php?tid=1352) |
"GDfetch.dll kan niet worden gevonden" - ECL Haarlem - 28 January 2014 Wij bij het ECL in haarlem gebruiken gemist downloaden. Het is een geweldig programma maar werkt helaas niet meer sinds de laatste update (2.8.1.5) Wij krijgen bij alle download mogelijkheden dezelfde error (GDfetch.dll kan niet worden gevonden.) Graag zouden wij willen weten wat hiervoor de oplossing is om dit programma te kunnen blijven gebruiken op onze school. Uitgebreide error: Code: Zie het einde van dit bericht voor meer informatie over het aanroepen RE: Gemist Downloaden werkt niet meer - Webmaster - 28 January 2014 De nieuwste versie is 2.8.1.6. Hebben jullie die al geprobeerd? RE: Gemist Downloaden werkt niet meer - ECL Haarlem - 28 January 2014 Ja wij hebben deze versie ook al geprobeerd helaas blijven wij hangen op het zelfde probleem. Heb het programma ook op mijn eigen laptop geïnstalleerd buiten het netwerk krijg alleen hetzelfde probleem RE: Gemist Downloaden werkt niet meer - Webmaster - 28 January 2014 Kun je controleren of in de map waar GemistDownloader.exe staat (meestal Code: C:/program files (x86)/GemistDownloader RE: Gemist Downloaden werkt niet meer - ECL Haarlem - 28 January 2014 Het bestand is niet aanwezig heb hem toegevoegd maar krijg dezelfde error RE: Gemist Downloaden werkt niet meer - Webmaster - 28 January 2014 Als je ook het bestand instellingen.ini toevoegt aan die map, zou je meer succes moeten hebben. RE: "GDfetch.dll kan niet worden gevonden" - ECL Haarlem - 28 January 2014 System.NullReferenceException: de objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld. Bij GemistDownloader.videoquality.codeTolnt(Stringinput) bij GemistDownloader.Data.setData(String filename) bij GemistDownloader.Data.LoadData() Dit is de error die verschijnt na het toevoegen van Instellingen.ini (Ik mag niet meer dan dit plaatsen van wegen een limiet? klopt dit?) RE: "GDfetch.dll kan niet worden gevonden" - Webmaster - 28 January 2014 Je kunt ook een leeg bestand aanmaken, zolang het maar 'instellingen.ini' heet. Dit zou je bijvoorbeeld met Kladblok kunnen doen. Let wel op dat de extensie .ini moet zijn, en niet .ini.txt. Als je daar niet uitkomt, kun je het lege bestand ook uit de portable versie halen. RE: "GDfetch.dll kan niet worden gevonden" - ECL Haarlem1 - 28 January 2014 Ik heb even een nieuw account aangemaakt omdat ik niks meer mag plaatsen van wegen een limiet. Als ik Instellingen.ini toevoeg geeft hij een error bij het opstarten van de applicatie. System.NullReferenceException: de objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld. Bij GemistDownloader.videoquality.codeTolnt(Stringinput) bij GemistDownloader.Data.setData(String filename) bij GemistDownloader.Data.LoadData() Dit is de error die verschijnt na het toevoegen van Instellingen.ini RE: "GDfetch.dll kan niet worden gevonden" - Webmaster - 28 January 2014 Eigenaardig. En als je hetvolgende als inhoud van instellingen.ini instelt? Code: ;Instellingen voor GemistDownloader |