Gepost op 10 mei 2011 door Webmaster. Bron: Telegraaf.nl.
Apple-directeur Steve Jobs staat naast zjin oog voor industrieel design ook bekend om zijn explosieve woede-uitbarstingen. Toen de MobileMe-dienst van het bedrijf in 2008 gelanceerd werd en prompt flopte, kon hij dan ook zijn boosheid niet voor zich houden, zo meldt zakentijdschrift Fortune.
Het blad haalt enkele voormalig Apple-werknemers aan over het debacle. Toen bleek dat de dienst - waarmee gebruikers data zoals contactinformatie, foto's en mail online kunnen opslaan - niet goed werkte, riep Jobs het ontwikkelteam bij elkaar. "Wie kan mij vertellen wat MobileMe hoort te doen?" vroeg hij aan de aanwezigen. Toen hij hierop antwoord kreeg, vroeg hij "Waarom doet dat het verdomme dan niet?"
Dit vervolgde Jobs met "Jullie hebben Apple's reputatie door het slijk gehaald. Jullie zouden elkaar moeten haten omdat jullie elkaar hebben teleurgesteld."
In het artikel over Apple komen ook enkele andere saillante details over het bedrijf naar voren. Zo worden vergaderruimtes op externe locaties doorzocht op afluisterapparatuur en is Jobs zo gefocust op details dat hij zelfs invloed heeft gehad op het ontwerp van de shuttlebussen op de Apple-campus.
Reacties op dit artikel (0)
Er zijn nog geen reacties geplaatst. Ben jij de eerste? Klik hier om een reactie te plaatsen.
Google plaatst cookies om statistieken te kunnen verzamelen en advertenties te kunnen aanbieden - informatie over jouw gebruik van deze website wordt om die reden met hen gedeeld.
Google kan deze gegevens combineren met andere informatie die je aan hen hebt verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van je gebruik van hun services.
Lees meerIk snap het