Ik krijg een venster
• Wat is het (mogelijke) probleem?
Het venster "Netwerkwachtwoord opgeven" kan verschijnen vanwege:
Onjuiste gegevens (gebruikersnaam en/of wachtwoord) ingevoerd, of er is een fout bij jouw emailaanbieder.

• Kenmerken
Programma: Microsoft Outlook
Foutmelding: Netwerkwachtwoord opgeven
Symptomen: Je krijgt een venster met "Netwerkwachtwoord opgeven".


• Hoe zou ik het op kunnen lossen?
* Controleer de inlogggegevens.
* Herstart Outlook.
* Wacht het probleem af, misschien lost het zich vanzelf op.
* Mocht dat niet werken, doe dan dit:
1
Druk de Windows-toets en de letter r tergelijketijd in. In het venster dat verschijnt, toets je %userprofile%/AppData/Roaming/Microsoft/Protect en je drukt op enter.

2
In het mapje dat opent, zal één mapje staan. Voeg aan de bestandsnaam de tekens -oud toe. Herstart Outlook, en bekijk of je nogsteeds last hebt van het venster.


Thumbnail

• Wat als het bovenstaande niet werkt?
Optie 1: Stel een vraag op ons forum.
Optie 2: Neem contact op met Microsoft Nederland!
Optie 3: Zoek op internet naar oplossingen. Google it.